niedziela, 9 lutego 2014

Przedmowa

Przedmowa miała się tutaj pojawić jakiś czas temu. Chciałabym wam, krótko przybliżyć historię „Ostatnie tchnienie życia”.
Sakura Haruno to zwyczajna uczennica, nie wyróżniająca się ocenami, wynikami. Żyła jako zwyczajna nastolatka z paczką przyjaciół. Przez pewien czas spotykała się z Kibą, jednak oboje czuli, że nic z tego nie wyjdzie. Pewnego dnia do szkoły trafia chłopak o nieziemskich, czarnych oczach. Początki nie są jednak przyjemne, gdyż zaczyna się od bójki. Sakura zaintrygowana chłopakiem postanawia go poznać. Dziewczyna przez tę miłość zakosztuje czegoś zakazanego, przez co zmieni się jej dotychczasowe życie. 
Tak, wiem nie ma niczego oryginalnego, ale jednak... Postanowiłam napisać coś prostego, chociaż.. niekoniecznie. Jednopatówka już się pisze i jest planowana na luty/marzec.No, kochani, to do jednopartkówki ;*

5 komentarzy:

  1. Melduje się na pozycji w pełnej gotowości w funkcji czytelnika tego bloga. Temat bardzo mi się spodobał i czekam, aż coś napiszesz. Mam nadzieję, że niebawem się pojawi...
    Życzę weny i pozdrawiam
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się zebrać osoby piszące o takiej tematyce. Kiedyś było to popularne, sama pisałam. Teraz już coraz mnie ludzi :( Jeśli chcesz pomóc odbudować w ludziach miłość do Naruto, dołącz do klubu podając swój adres. Wszyscy fani Naruto jesteśmy rodziną. Tęsknię za czasami jak było milion takich blogów... http://zapytaj.onet.pl/naruto-blogi

    OdpowiedzUsuń